Csermák Péter: Schönstatt-atya Péter

20 éves tapasztalattal rendelkezik az ifjúság kísérésében, pasztorációjában. Teológiai diplomája melletti kvalifikációi: TCI alapképzés (Ruth-Cohn Institut), 4 éves pasztorális tanfolyam, 2 éves lelkivezetői tanfolyam az ifjúság kísérésének központi kérdésével, 2x1 hetes beszélgetés-vezetői tanfolyamok (Rogers), Organikus pedagógiai képzés a Schönstatt-Atyák Közösségében, korábbi Tükörképzések megrendezése, magyarországi fejlesztésének főszervezője. Szívén viseli a fiatalok sorsát, akikhez kapcsolódva örömmel segít felfedezni nekik értékeiket. 

 

Ádám

Kiss Ádámmentálhigiénés segítő, szinkrontolmács, lányos apa

A SOTE mentálhigiéné szakirányú továbbképzésén szerzett diplomát, elsősorban relaxációs és imaginációs módszerekkel foglalkozik. Korábban sok évig a Schönstatti Fiúmozgalom tagja, vezetője, vezetőképzőjének kísérője volt. A tudatos jelenlét eszközeinek segítségével abban szeretné támogatni a hozzá fordulókat, hogy elfogadóbban és rugalmasabban kapcsolódjanak érzelmeikhez, önmagukhoz és másokhoz.

 

 

Bodó RitaBeszédtanár, coach, tréner, feleség, anyaRita

Coach diplomáját a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági Karán szerezte, logopédus diplomáját az ELTE-BGGYTF-n, jelenleg a SOTE mentálhigiénés továbbképzésén tanul. A Regnum Marianum Ifjúsági közösségben 10 évig vezetett fiatalokat, a színészképzésben tanít fiatal felnőtteket csoportos és egyéni formában. A drámapedagógia eszközei otthonosak a számára. A bizalmi légkör kialakulása után szívesen tart tükröt, hogy a hozzá forduló meglássa saját erőforrásait, eszközeit, válaszait, melyek benne vannak, de talán még nem nézett rá alaposan, ilyen megvilágításban. 

„Boldogok, akik nevetni tudnak önmagukon – nem lesz vége szórakozásuknak!” (Gyökössy Endre)

 

Radnai Kingaközgazdász, coach, trénerKinga

A Schönstatti Lánymozgalom korábbi vezetője, vezetőképzésének szervezője és kísérője, hosszú éveken át csoportok és táborok vezetője. Mélyen hisz az önismeret, önreflexió fontosságában, legfőbb motivációja, hogy lehetőségeket tudjon teremteni arra, hogy a fiatalok kapcsolódhassanak magukhoz, majd egymáshoz, hogy ezek által születhessenek felismerések a saját, illetve a csoport működésével kapcsolatban.