A Tükörképzés foglalkozásaival a következő négy célt követjük:
1. A diákok érezzenek meg valamit abból, hogy mennyire értékesek. “Belenéz a tükörbe” és örül annak akit lát; felfedez magában pozitívumokat és értékeket.
2. A diákok gondolkozzanak el mélyebb vágyaikon mint saját iránytűjükön. Fontos kérdések ehhez, hogy ki vagyok, milyen vágyaim vannak, mely értékek fontosak számomra és hogy hogyan akarok élni.
3. A diákok fedezzék fel az osztályközösségüket mint erőforrást. Célunk a közösség és egység fejlesztése az osztályban és lehetőség a diákoknak, hogy “társaik visszajelzésének tükrében” lássák meg magukat: hogyan látnak engem az osztályban, milyen értékeket látnak bennem, ki vagyok számukra, ki szeretnék számukra lenni?
4. Amennyiben az iskola és a diákok nyitottak rá, célunk, hogy a diákok életét és osztályát "Isten szemének tükrében" pillanthassák meg. Rávilágítunk arra, hogy Isten értékesnek lát minket és úgy szeret mint apa/anya a gyermekét. Ő szeretett bennünket az életbe és hív, hogy boldogok legyünk. Jelen van osztályunkban, kapcsolatainkban, Ő egymás számára teremtett bennünket.